Gropptorp- Stora sundby.

Yes vi vann mot dom med 2-1 fan va skönt det var med ännu en seger vill jag lova..  Vi är så jäkla bäst helt enkelt..Skit bra jobbat mina underbara lagkamrater:)
Domarn sög så det heter duga vaddå döma åt hemma laget jäkla hemma domare.. Du sög riktigt hårt.. Idiot kan man ju säga att han var..

Haha vilken bild:) Roligt det ser ut.. Fler bilder kommer nog imorgon:)

På söndag ska vi spela mot serie ledarna Åker så vi får se hur det går, hoppas på ännu en vinst elr oavgjort:) Vårat lag känns as bra nu mkt folk som är med plus en full bänk helt kanon.. Oså har vi fått 2st nya spelare jätte duktiga tjejer:)

Nu sitter man här ny duschad & fräsch & mätt i magen kan det bli bättre:P ska även snart gå & lägga mig ska ju upp & jobba imorgon till kl ett som tur är:) sen ska jag nog bara vara med min underbara älskling<3 Han hade gjort en smaskig sallad till mig tills jag kom hem från matchen det va kanon gott=) Tack älskling.



Nä ni mina kära läsare nu är det dags att hoppa i bingen!
Men ni får ha det så bra;)
Natti natti
Pusss & kram Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0