Gropptorp - Valla

Igår vann vi en klar seger mot Valla hela 4-1 slutade matchen med det va riktigt skönt med en seger:D.. Jag tyckte ja spelade suveränt första halvlek tills ja sträckte låret så typiskt men ja kämpade på endå men inte gick de bra andra halvlek för min del men fick lite stöd av mina kära lagkamrater så ja fortsatte att kämpa på nere i försvaret.. Det va riktigt skönt med en seger.. Förra söndan spelade vi emot Vingåker & det slutade med 0-0.. Ingen av oss gjorde nått mål men det va tur det.. Fast det hade varit kul med en seger eftersom dom trodde så mkt i VIngåker att dom skulle ta oss men det gjorde dom inte vi stog emot.. Haha..

Idag måndag är jag ledig riktigt skönt har ju jobbat hela helgen så känner att jag behöver mig lite ledigt.. Men imorgon jobbar jag igen fast då börjar ja inte förens vid fyra men då får ja lite sov morgon & det är ju inte dumt det;) Dock så missar ja träningen men det gör inge behöver nog vila mitt lår så ja är pigg till nästa match på söndag mot Torsharg..

Annars denna vecka blir det en lugn vecka med jobb.. Ska jobba denna helg igen vart visst två helger på raken men men va ju ledig två helger på raken så då blir de ju så tyvärr:(  Annars i helgen så blir det en vit helg för min del pga att ja jobbar..


Dock är denna bild från då när vi spelade en träningsmatch på konstgräset mot Valla men va gör det:P hihi




Ha de bra allesammans
Pusss & kram
Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0