Toppning & färgning.

Just nu sitter man & inte gör många knop, känner att tröttheten börjar krypa fram & ögonlocken åker ihop.. Nä skärpning Malin.. Du ska ja bli klippt & färgad i skallen snart ju;P
Japp så är de min kära arbetskamrat Jenny ska komma över & fixa & dona med mitt hår ska bli jäkligt skönt att bli av med utväxten vill ja lova.. Detta blir nog sista gången det blir svart färg.. Är så trött på allt som har med mitt hår att göra just nu men det blir bättre snart om några timmar:)
Vad har hänt idag då hum? jo ja har jobbat till klockan ett idag med Jenny sen vart det möte.. Vilket va mindre kul höll på att somna flera gånger om.. Men ja fixa det höll ögona öppna som tur va;) haha

Igår va ja & Jenny & solade.. Jenny hade inte turen med sig & brände sig ganska rejält stackars dig pullan:( Sa ju till dig att du skulle ta 8 min men hon tog 12 min andra gången likaså första gången med.. & det tyckte inte hennes hud om.. Stackare:'(

Snart drar vi iväg på kryssning med & det är det enda vi pratar om just nu på jobbet verkar som alla ser framemot det=) & det är ju kalas bra ju, kommer nog bli grymt kul=)
& mitt kära tjejgäng vi måste ta & fixa en kryssning snart skulle vara kanon kul=)

Idag kom Syrran & Matilda hem så jag ska nog ta & hälsa på dom raringarna imorgon för då är ja ledig hela dagen:) yey..
 

Köpte två par skor för ca 2veckor sen=) va tycks lite högt för min smak men någongång ska
ju vara första;P hihi Va tycks??

 

Nä ni dags & damsuga av lite innan Penny kommer:P
// Mallan<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh nice! Gör du bra! =)



Ja, klart vi måste åka på kryssning nån gång!

Aldrig åkt de.. så skulle va sjukt roligt!

Ha de så roligt nästa vecka när ni åker. Puss och kram <3

2009-05-06 @ 21:18:44
Postat av: Ina

Kryssning låter skoj, får vi ta tag i...

Jätte fina skor.

hoppas att håret blir bra :)

Ses i kväll hoppas jag ;)

Pusslove <3

2009-05-07 @ 12:27:45
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0