ledig.

Idag har jag varit ledig & jag har inte gjort ett skit känns det som, jag skulle ha städat & grejjat här hemma men inte det inte.. Men mat gjorde ja iaf.. Det vart potatis, löksås & stektfläsk det va mumsigt.. Så lite duktig är man väl hahaa..
Annars då vad har hänt i mitt liv jo vi hade ju match den 10e mot torsharg & då vann vi med 1-0 as skönt med vinst.. Vi skulle ha haft en match nu i söndags men den vart tyvärr inställd så den matchen spelar vi imorgon kväll istället, så först blir det jobb för min del till kl 14 sen ladda inför matchen..Det är mot stora sundby vi spelar mot imorgon ja hoppas på vinst=) men man vet aldrig men man kan ju alltid hoppas endå.. hihi..
Denna helg är det jobb som gäller för min del detta är min jobbar helg, men det kommer nog gå bra:) Oså ännu en match på södag då blir det hemma mot Åkers If kl:17.oo.

Detta är väl det som kommer hända för min del denna vecka.. Så det är bara & bita ihop & jobba denna helg hehe..

Vet att ja är dålig på att uppdatera min kära blogg. Men ja uppdaterar när ja får lite tid & lust att skriva.. Lust måste man väl ha annars blir det väl inge bra haha;)


<3<3Me Loves Stoffe<3<3

Take care everyone!
Pussskram Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0