<3<3<3

Då var det åter igen ny söndag. Allt går så fort nu för tiden.
Min helg har varit helt great. Jobbat och festat.
Igår var vi hos min käre mor det var grymt skoj men innan vi drog till Mor så jobbade jag till 12, sen bar det iväg en sväng på stan och titta lite. Efter det hem till Annisen och börja göra sig party fin mkt trevligt:) Vi tog stadsbussen ner. Sen var partyt igång yehaa.
Hade grymt kul Tack för denna kväll underbara vänner♥♥♥

Idag blidde det jobb skulle igentligen jobba kväll men hon som skulle jobba för mig vart sjuk så dom fick inte in någon så dom ringde mig så fick jobba dag istället. Så det va tur att jag mådde bra var bara trött men det gick som sakt bra som tur är.
Nu gör ja inte så mkt funderar på att sova en blund så tröttheten släpper.

Bjuder på några bilder från går dagen!!! Mer kalas bilder kommer på FB så småningom:)







Tack allesammans för denna kanon kväll!♥


Puss & Kram
//Malin♥


Kommentarer
Postat av: Anna

tack sj hjärtat mkt trevligt<3<3<3

2009-11-01 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0