Inga bekymmer.

Jag och Lillebror♥
Tänk va skönt de va när man liten.
Man behövde inte tänka på så mkt och inte ha så många bekymmer.
Man behövde inte jobba bara gå i skola.
Vara mycket med vännerna.
Få maten serverad.
Slapp diska och städa.
Man kunde nästan göra nästan vad man ville:P
Haahaaa

Nu är man 21år snart 22. Åren går och går. Måste börja göra någe åt mitt liv. Känns som man inte kommer nån vart. Man står liksom på samma ställe. Bara jobbar och jobbar.
Tänk om man inte behövde tänka på pengar utan att man kunde göra precis som man ville. Jag skulle lätt då åka här ifrån och resa runt överallt,  flytta till någe annat, aja finns mkt man vill här i livet som ej går förtillfället. Det gäller ju bara att spara och spara så gott som de går.
Nog om de hahaaaa
♥♥♥
Idag så har jag jobbat som vanligt eller hur?;)  Jag har ju kommit upp i mina las dagar vilket är mycket skönt. Bara att fortsätta och jobba tills man får en fast anställning nånstans:)
Jag kan ju även bli flyttad vem vet som kommunen håller på just nu..

Nä ni kära läsare♥
Nu ska ja göra mig iordning och krypa ner under täcket och ringa min underbara pojkvän som jag saknar just nu:'( ♥
Ta hand om er!
Tjaoo
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0