Trevligt.

Har visst inte bloggat nu på några dagar har haft lite att göra så har inte haft igång datan heller så. Men nu ska jag uppdatera lite.

I torsdags vart det till och tvätta sen när man var klar med det, så var jag med syrran och barna hela dagen. Vi gick i olika affärer och kollade lite här och där sen vart det mc donalds det va längesen man åt där. Men gott var det. Efter stan så bar det iväg till syrran och vi hade lite mys pys. Sen när barna gott och lagt sig så umgicks bara jag och syrran mkt trevligt var det. Längesen sist. Me like it.♥




Igår Fredag hände det inte så mkt började jobba kl 14.00- 21.00 så jag gjorde inte så mkt kollade på lite tv och sen gick jag och la mig. Va aptrött.

Idag är jag uppe med tuppen ska ju jobba om några timmar trist att börja kl: 13.00 mitt i deras lunch. Tycker inte om den tiden. Men de får gå, många timmar blir de iaf så det är bra det:) Efter jobbandet så bär det iväg till min kära vän vi ska titta på lite fotboll tillsammans ska bli sjukt trevligt har inte träffat er på nästa hela veckan för att jag jobbat och inte fått träna så detta ser ja fram emot:) ♥♥♥

Så det är väl det som händer/hänt=).
Trevlig helg!
//Malin
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0