Undulat unge.

Duschningen avklarat skönt. Nu tittar jag på desparete housewifes så grymt bra serie:)
Juste på freda kommer det en ny krabbat till mig och Stoffe. Är så glad:D ni ska bara veta hur en liten krabbat kan uppfylla tillvaron. Vi kan ju inte ha några pälsdjur men en pippi fågel kan vi ha.
Det var ju ett år sen våran lilla Pirre gick bort. Har saknat hans kvitter och prat. Men nu ska vi skaffa oss en från början en liten han unge. Då ska vi träna upp den en massa så den blir hur tam som helst som Pirre var.


Längtar tills på fredag, då jag ska hämta den lille krabbaten:)



Bild tagen från Annonsen Blocket.se


En mkt gammal bild på mig och Pirre:)


Take Care!
//Malin
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0