Går fort.

Helgen är nu över. Tog mig en hel helg ledigt så var ledig enda sen i torsdags och det behövde jag vill jag lova. Jag var med älsklingen och tog det lugnt. Behöver nog fler såna helger så grymt skönt.♥ Lillebror och Lollo kom förbi en sväng igår och hälsade på, mkt trevligt.

Nu håller jag på att tvättar vilket är mindre skoj men skönt när det är klart. Så medans man väntar på tvätten så kan man passa på att koppla av lite. Men jag ska ju även jobba ikväll med börjar kl 17.oo-20.30. Kort tur blev det. Skönt de.
Imorgon får man äntligen lönen weeeiiiihoooo:) Är inte pank längre då.

Nu: kolla på Ellen Degeneres och byta tvätt i maskin!

ByE ByE
(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0