Full rulle.

Oj då nu har jag inte bloggat på hela helgen men jag har inte haft orken och tiden men nu ska ja uppdatera lite:)

Vad har hänt då?
I fredags så jobbade jag och skrev under en tillsvidare anställning har äntligen kommit upp i mina lasdagar, det känns hur skönt som helst men som sakt det kan hända va som helst kan ju även bli varslad.
Efter jobbet så drog jag, anna o Pillan till djurmagasitet köpte lite grejer till min pippi fågel som jag skulle få välja ut och köpa. Så efter det så drog vi till han som föder upp undulater, åh ni det fanns inte en utan flera stycken att välja mellan shit de va svårt. Men tillslut så fick jag en liten undulat unge på 6 veckor. Vi tror att det är en pojke men är inte säker än pga att han/hon är så ung så då är det svårt att se. Det ska bli spännande sen när den blir lite äldre så att man ser om det är en hane elr hona.
Efter vi hämtat undulaten så beställde vi lite käk och åt lite hos Anna, sen skulle Pillan hämta sin lilla kattunge. Så himla söt. Det vart mkt farande hit och dit, men det va skoj.




Lördags, Gick jag upp tidigt och jobbade till kl 12. Hem och duscha packa väskan sen bar det iväg till Anna där vi gjorde oss iordning och förferrade lite. Efter det så drog vi till Pillan och väntade på att Glenn skulle komma och hämta oss, när han kom så drog vi till Forssjö och festade med brorsans fotbollslag ksk. Mkt trevligt och godmat var det, och dans i massor. Tack för en kanon kväll♥♥♥

Fler bilder kommer så småning om upp på Facebook;)
Söndags, Huvudvärk och illamående. Mådde som sakt inte så bra, så det vart bara en massa häng i soffan framför tvn.

Annars så har jag bara jobbat och slitit.

Idag har jag jobbat och varit på duveholms musikalen min lillebror ville så gärna att jag skulle komma och titta så va gör man inte:) Dom var mkt duktiga.


Här sitter bror längst ut till höger.


Nu desparate housewifes.. Me like it:)

Puss & Kram
//Malin
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0