Less på mig själv.

Är så less på min magen så ja håller på att gå under. Jag måste ta tag i mig själv, äta mindre och träna mer mage och rygg. Men ibland så är det så sjukt svårt. Men jag måste för att jag själv ska må bra. För jag får bara en massa ångest när man ser sig själv i spegeln och så vill jag inte känna. Jag vet man ska vara nöjd med den man är men det är inte jag. Är så fruktansvärt less på mig själv. Så jag ska ta mig i kragen och ta tag it. Jag vill bara må bra, jag har perioder som jag bara deppar pga detta. Men som sakt det är bara jag själv som kan ändra på det.

Ska köra mage, rygg morgon och kväll men man kan inte bara pumpa magen för då händer de inge utan man får köra lite med maskinen först så man kommer igång och är uppvärmd och grejer sen är det bara att köra igång med magövningar och ryggövningar och kanske till och med armhävningar. ;)

Imorgon börjar jag 12 kanske köra lite då:)
När jag har mer pengar och när benet är bra så ska jag nog köpa mig ett kort på friskis och svettis. För att få mig lite mer extra träning. Men sist gick de inte så bra använde det bara nångång sen blev det inte så mkt träning. Så denna gång måste jag skärpa mig och verkligen använda kortet.
haha


Så nu fram med hårdhandskarna Malin och kör utav helvetet;)

Sån här matta skulle jag vilja ha, testade i lördags en sån hos Pillan hon har en. Den va grymt skön att ligga på och avslappnande var det med. Ska nog införskaffa mig en sån nån dag:)


Slut med detta dags att sova!
Godnatt med er allesammans som läser min blogg;)
//Malin
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0