Lördag!

Nu är det äntligen helg och jag är ledig för engångs skull=) skönt.
Igår vart det en riktigt lång sovmorgon sov ända till kl:12.30 det var härligt. Sen vart det stor städning här hemma och det behövdes verkligen. Så nu är det jätte fint här hemma och älsklingen min hjälpte mig då vart vi klara fortare så det är ju bra det. Tack älskling. Efter städningen så fixade vi maten det blev pommes, fläskfile och beasås mums var de allt. Det blev bara en massa mys med älsklingen♥

♥♥♥

Idag är det lördag kom hem för en liten stund sen va iväg en sväng till stan och kollade nya hm och lindex, med Pillan. Vi bar sen iväg till mix it och djurmagasinet mkt trevligt. Nu är jag hemma, gör inte så mkt sitter här själv med pippin så är inte helt själv iaf. Stoffe är på truckutbildning idag och imorgon så han kommer hem kl:15. Då ska vi förmodlingen till hans mamma på lite mat. Längesen man träffa henne så det blir nog trevligt.
Ikväll så ska ja förbi Anna och titta till hennes kisse Simba, hon drog till Gbg idag så ska se hur han har de.
Annars så blir det en lugn lördag för min del.



Trevlig helg allesammans
ByE ByE
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0