Matchen.

Nu är sista matchen avklarad för i år. Vi kom på 4:e plats i serien, vi förlorade tyvärr mot Vingåker idag med 4-3 lite surt men nu är alla matcher spelade så de är både skönt och tråkigt. Vi kommer börja inomhus på tisdag och det är lite trist att träna inomhus men det är tok kallt på kvällarna och det blir tok mörkt för den delen.

Jag har ätit lite och duschat skönt var det. Nu tittar jag på tv och slappar i soffan är sjukt seg, jag har så sjukt ont i min stortå där ja haft en blå nagel ett tag nu och nu gör det fruktansvärt ont ajaj..Hela kroppen är mör nu efter matchen med. Shit.
Så nu åker ute skona in i garderoben så kommer dom fram nästa år igen:P




Tittar just nu på ensam mamma söker. Inte för att jag följer det men de finns ju inge att kolla på:( Eller om man ska slänga igång en film kanske. Får se vad som händer.

Ha det bra
Puss & Kram
// Malin
♥♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

4e plats får helt enkelt vara godkänt!

Dock surt att vi förlorade idag! Vi kan så mycke bättre!! men,men!



Får ta nya tag till nästa säsont!! ;)



Ha de bra söt! Puss och kram <3<3<3

2009-10-05 @ 00:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0