Mår Piss Idag.

Äntligen så är man hem kommen från jobbet. Hade fullt upp idag vill ja lova. Så nu är jag helt slut i både kropp och själ. Har så sjukt ont i ryggen, huvvet och i magen ni vet roliga veckan, det kan inte bara bli värre än detta. Så ska nog ta och vila mig en stund snart.
I lördags så jobba jag till halv nio sen bar det iväg till Pillan för lite fotbolls tittande, dock var det en skit match sverige skulle ju lätt ha vunnit men icke de inte.  Sen tittade vi på Fast and Furious. Efter det drog ja hem och somna på engång.
Igår så var vi och städade och grejade på planen inte så kul, självklart så var det bara en elr om de va två inte många var det iaf. Dålig stil av dom. Men det är ju som vanligt.
Efter det plus några timmar så drog ja och jobbade gick bra. Sen hem och duscha det va så grymt skönt.

När ja kom hem nu så låg de ett brev här vid datan, jag hade fått från ortopedmottagningen så nu ska man dit också den 22. Det blir mkt den dan för först ska jag till sjukgymnasten och sen till ortopeden. Oj oj och undra va man ska göra hos ortopeden. Hm? Men de blir nog bra får ja hoppas.

Imorgon är jag äntligen ledig känns som man jobbar jämt och ständigt nu för tiden. Så det ska bli skönt att få sova ut.


Helgens bravader är planerad
Iaf lördagen:)



Nu Knapra Ipren!!

ByE ByE

Malin♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0