Aj F**.

Idag så fick jag äntligen komma till sjukgymnasten, känns så grymt skönt. Det var på tiden kan ja ju säga. Han drog i benet hit o dit fan så ont det gjorde. Men jag fick iaf lite stretch övningar som jag ska göra nu 3ggr om dan, och med ett gummiband. Sen ska ja tillbaka till han om två tre veckor o se om de blivit någon bättring. Han sa att ja skulle hoppa träningen denna vecka och bara köra dessa övningar. Men nästa vecka skulle jag vara med och känna hur det känns men han ville att jag skulle ta det lugnt då och känna efter hur de känns osv. Eftersom jag är vänster fotad så belastar ja utsidan av leden så det har blivit någon överansträngning elr va han sa för han sa en hel del så hände inte med så mkt haha. Men det är skönt att någe händer nu iaf så jag kanske slipper att ha ont för det är inte alls skönt.


Det syns inge men i det området det är där jag har så sjukt ont!!


Dessa gummiband fick ja ena är lättare och ena lite tyngre men skulle börja med den lätta.


Så ska man sätta gummibandet på foten sen sträcka ut de åt rakt och sedan sida till sida.


Annars idag så har jag jobbat och slitit. Handlade lite taco grejer så det blev det ikväll mkt gott var det. Nu har jag gjort mina övningar för idag. Så ska man se om man har ett bra minne att inte glömma göra dessa övningar. Jag hoppas att hjärnkontoret är på topp imorgon för idag var den inte det. För det första så försov jag mig imorse så vaknade kvart i sju och då började jag, kollade på klockan och då fick ja panik och stressen var i halsen. När jag skulle ställa mig upp så hade mitt ben somnat så hela foten veck sig så jag vricka såklart min vänstra fot först en gång sen engång till så då föll jag pladask på golvet och kunde inte resa på mig. Fyfan så läskigt. Fick tag i hemtelefonen ringde mamma fort som attan och sa att ja försovit mig och att ja låg på golvet och hade fruktansvärt ont men det försvann när jag massera benet. Men tur att det inte vart någe med foten. Sjukgymnasten kolla ju även foten så det va ingen fara med den. Skönt.

Just nu så sitter jag här och kollar på Family guy. Grymt bra program:) Men jag väntar på att Desparate housewifes ska börja. Det är ju så bra och så spännande. Efter det blir det sängen, så jag hoppas jag får sova inatt sov jätte illa igår. Kanske är därför man försov sig. Haha

Take Care
// Malin♥♥


Kommentarer
Postat av: Anna

shit vart med o mkt idag sötis hopps det blir en lugnare dag imorrn :D <3<3<3

2009-10-06 @ 21:06:12
Postat av: Hanna

aj,aj,aj.. låter inge vidare du!!

haha, dom där banden påminner mig om Godis snören. hehe :p Ta hand om dig och hoppas de blir bra snart!



Hörs och ses, puss och kram <3<3<3



2009-10-07 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0