Trött, Sliten, Trött.

Kan man lugnt säga att jag är nu. Jobbat som vanligt idag, tränat, glo på tv och slappa. Men jag är ledig lördag och söndag så det är skönt det. Att man får lite ledighet iaf.
Idag ringde äntligen sjukgymnasten det var på tiden. Så nu har jag tid där kl 12.00 den 12/10 men han skulle höra av sig till mig om han fått någe återbud. Då skulle han höra av sig till mig och det är ju snällt det;) Vill ju veta va det är för fel på mitt förbannade ben. Ska bli skönt. Juste det var på Starrvägen inte sparrvägen som ja skrev i tidigare inlägg haha. Blev lite fel. Som sakt trött är man..
Träningen idag var kanon förutom att det va grymt kallt brr. Men grymt skönt var det att röra på sig.

♥♥♥

Igår så var denna raringen på besök på jobbet:) så himla söt. Stolt moster minsann:)
Matilda♥



Mina planer för helgen är att det ska bli
♦Lugnt
♦Slappa
♦Shoppa
♦Spela sista Matchen
♦Umgås med älsklingen♥
♦Umgås med mina raringar♥
♦ Äta, Sova och åter sova.



Pusss & Kram
// En trött och sliten Mallan
♥♥











Tjaffs hit tjaffs dit, skit snack hit och dit orkar inte bry mig mer...Skönt att byta ställe imorgon...



Kommentarer
Postat av: Anna

fasen vilken söt liten tjej hon e:D jobba lungt imorrn babe <3<3<3

2009-10-01 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0