Ännu en vinst.

Fan va skönt igår var ännu en match spelad, och vi vann med hela 4-0 är grymt stolt:) Tredje matchen på raken med vinster vi är så grymt bra:) Jag gjorde en schysst räddningen i sista minuten. Annars hade det blivit mål men jag stog på rätt plats och rensade bort bollen. Är stolt för det att vi höll nollan..
Idag har jag så sjukt ont i mitt ben. Värker som bara den ajaj. Så på måndag måste jag ringa till en sjukgymnast som ja hoppas kan hjälpa mig med detta orkar inte ha ont mer nu.
I veckan så har jag jobbat, tränat och varit med älsklingen. Det har inte hänt så jätte mkt denna vecka. Idag så blir det bara slapp som gäller och kanske röjja undan lite skit här hemma, skulle behöva tvätta fönstrerna de är grymt skitiga men får se hur de blir med de haha.. Men ikväll blir det mys pys med älsklingen med god mat och film så härligt så.
Så ser min dag ut idag men som sakt det kan bli ändringar under dan men de visar sig va man hittar på:) hihi

Juste ja fick mina grejer igår som jag beställt.:)

Dust it för extra volym till håret fungerar grymt bra:) 2st 199kr



Och en plattång=) 479kr rea, har kostat 949kr

Dessaa grejer har jag beställt här ifrån www.forhair.se

Ha det bra allesammans
Och hoppas ni får en trevlig helg
Puss & Kram
// Mallan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0