Turkiet var kanon!

Hejsan allesammans!
Nu kan ja äntligen uppdatera i bloggen har inte kunnat gjort de pga att vårat internet inte funkat så bra. Men idag så hoppa det igång ordentligt.

I lördags så kom vi hem från Turkiet var helt underbart där. En vecka går så sjukt fort när man väl kommer in i de så ska man åka hem. Men det va skönt på ett sätt att komma hem till min älskling det va underbart. Så jag har saknat honom. Så nästa gång måste han bara följa med.
Men veckan i Turkiet var helt kanon härlig vecka. Med mkt bad och sol. Över 40grader varje dag. Vi har åkt banan och åkt båt men båt turen va ingen höjdare för min del jag vart sjösjuk fyfan också lite bakis på de, och Anna va bakis shit va den satt i länge för dig gumman stackare:( Och för mig kändes det som om man var på båten och det bara guppade och gubbade..Fy så man mådde då.
Jag säger då de drick inte utomlands inte värt det för fem öre. Plus att man mådde dubbelt så dåligt och typ dubbel baksmälla. Rekommenderar det inte. Så förstår mig inte på folk som bara åker utomlands för att supa, men de är deras val som sakt men det är en sak ja inte kan förstå mig på. Det va första och sista gången för min del iaf. Visst okej nån drink då och då men inte så man blir onykter. Not good. Drick med måtta isf.
Det kom en som dansade magdans för oss på hotellet, det va någe nytt som man inte sätt så ofta.

Turkiet är ett minne blått och det enda vi har nu är minnerna och alla härliga bilder där ifrån:) Allt var så bra där. Man kunde bara vara och slappa och ha det skönt. Det va livet.
Tack min familj och min undebara vän Anna för denna resa.
Många fina minnen och även några dåliga då när vi inte mådde så bra haha..

Tack för allt!

Har många fler bilder uppe på min Facebook men kan lägga in lite bilder här med så får ni se hur härligt vi hade det:)





Redo för banan åkturen:)




Vårat fina hotell melissa garden=)


Båtturen som ni ser mår inte så bra.. haha


<3<3Underbart<3<3

Dags att sova nu!
Uppdaterar lite mer va ja mer gjort imorgon:)
Puss & Kram
// Mallan<3<3




Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-03 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0