Helgen.

Jaha då var ännu en händelserik helg över. Fredan vart det lite mys med trevligt sällskap var även på sjukan vart inte klockare för de läkarn skicka upp mig på röntgen och mer en så vet ja inte, så jag hoppas de ringer denna vecka annars så får ja ringa dom så de visar sig. Men man vill ju veta va de är med benet så man kan göra någe åt de men inte då.
Lördan bestod av match varav vi vann med 7-0 inte illa de inte=) Och jag gjorde ett mål på en hörna fast igentligen vart de själv mål men de va ja som var sist på bollen så det va great;) Shit va vi är bra och det fira vi med inflyttnings fest hos Pillan och Micke grymt kul vare. Tack för en trevlig kväll allesammans<3<3
Söndan mådde man sisodär var grymt trött och sen skulle man iväg och jobba oxå jätte kul elr inte men det gick bra som tur var:)

Idag så har ja inte gjort så himla mkt jobbat till 14.oo sen bara varit hemma och slappat. Jag har även försökt fixa lite här hemma men det inte så värst bra, tog reda på lite disk och lagade mat det vart uncle bens och ris. Gott gott. Jag funderar på om man skulle kolla på nån film kanske och krypa ner i sängen det låter inte dumt det så det ska jag nog ta och göra:)

Men ha de så bra!
Puss & Kram
//Mallan<3<3

Bilder från Festen!







Fler Bilder Ligger Uppe På Facebook:)

Tack för denna kväll underbara vänner<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0