Jobba jobba.

På förmiddan var jag i hus 3 och jobbade. Det var ett tag sen man va i dom andra husen men det gick jätte bra att jobba där. Och snart ska man iväg och jobba igen men då i hus 2, det va ju oxå ett tag sen man var där med:) Men känner att det blir mer jobb om man inte bara låser sig på ett ställe + att det är skönt att komma ifrån allt på solgläntan så de är inga problem att jobba lite här och där.=9 Bara mer tid och mer pengar ju mer man jobbar och det är kanon det:) Så ikväll missar ja träningen tråkigt nog hade varit skönt att röra på sig lite men som sakt jobbet går före helt enkelt.
♥♥♥
Jag ringde sjukgymnasterna idag på Sparrvägen, men kom bara fram till en telefonsvarare så lämnade ett medelande där, men dom har inte ringt upp mig än:( Så jag hoppas verkligen att dom hör av sig.

Det är väl det som händer idag för min del. 
och imorgon blir det en lång tur först 7-12 sen 14-21. shit. Men det är bara att bita ihop och köra på.

Ska äta lite mat nu så man är lite mätt i magen innan man ska till jobbet. 
Ha det bra
//Mallan♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0