Uppdatering!

I söndags så blev det match mot Kaik vi förlorade tyvärr den matchen med 4-3 och jag var inte alls på hugget den matchen. Men det är bara att ta nya tag nu på söndag då vi har serieledarna Åker på borta plan. Hoppas det går bättre då.

Måndags så blev det avfärgning av håret. Anna hjälpte mig. Jätte snällt raring<3
Tog två stycken förpackningar till en början och detta vart resultatet.

Blev blond i hårbotten. Haha

Men som ni ser så räckte det inte med två st avfärgningar så det blev en till och det gjorde jag i tisdags. Men har ingen bild på de resultatet:P

Efter all blekning så vart det dags för färgning.

FÖRE!
Vad tycks?         EFTER!

Från svarthårig till nästan brunhårig. Måste färga samma hårfärg igen och sedan kanske det blir ljusa slingor. Får se håret måste nog få vila lite efter alla blekning och färgning nu:)

Jag vart riktigt nöjd med resultatet men blir nog ännu bättre om ja färgar igen för jag har lite rött och lite blandad färg i håret men det duger såhär så länge:) Håret ser så mkt bättre ut nu känns fint och ingen utväxt och gammal färg. Så det behövdes vill jag lova:) Klippa mig skulle ja med behöva så ska höra med någon som kan hjälpa mig med det men då blir det bara toppning för som ni ser så försöker ja spara ut håret.

 

Denna vecka har ja även jobbat och stått i men nu är ja ledig hela helgen fre till söndag:) Skönt. Imorgon så ska jag och Stoffe hem till Pernilla och Brorsan, äta lite gott och dricka gott. Vi ska även fira Pernilla som fyllt 21år i måndags. Så ska se va man hittar till henne imorgon. Har även tvätt tid imorgon vilket är mindre kul men det behövs vill ja lova hela korgen är full. Annars i helgen så har ja inge speciellt planerat blir en lugn och skön helg för min del och match på söndag, och mys med älsklingen på lördag tror jag.

 

Har fortfarande så sjukt ont i mitt ben vet inte vad som hänt med det. Smärta vill jag lova shit det kommer och går och bara strålar av smärta då och då i mitt stackars ben. Äter Ipren mot smärtan men det hjälper inte så värst mkt. Så om det inte funkar med detta så kommer jag nog gå till Vc och kolla upp detta bara det inte är någon infektion elr någe för det vill ja inte:( Men det är ingen höjdare att ha så här ont. Det är en pina vill ja lova.

 

Dags att slänga igång en film kanske:)

Pusss & Kram

// Mallan<3<3

 


Kommentarer
Postat av: Anna

så jävla snygg i brunt:D <3

2009-09-04 @ 15:45:51
Postat av: mallan<3<3

Tack så mkt hjärtat:)<3<3<3

2009-09-05 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0