Lugn Lördag.

Idag blir det en lugn lördag med städ och fixs inte så vidare kul men de behövdes vill jag lova.

Just nu så har jag avklarat:

x Disken
x Lagt in tvätten i garderoben
x Gjort klart på toaletten

Det jag har kvar nu är damning, damsuga och torka golv sen är vi äntligen klara. Men sen börjar nästaa grej, för då ska jag börja med pizza degen. Det ska bli hemmagjord pizza ikväll för mig i älsklingen och mys. Jag tänkte även kolla på herrarna när Sverige spelar hoppas det går mkt bättre för dom än för damerna för dom säg verkligen igår.
Förlust med 3-1 mot Norge. Men jag hade trevligt sällskap iaf. Så det gjorde kvällen mkt bättre:) Va ju som sakt med Stoffe, brorsan och Pillan.  Sen spela vi lite wiii. Tack så mkt raringar för den kvällen.

Det är väl min dag i helhet. Det som denna lördag:) Så nu ska jag ta och fortsätta här hemma sen blir det bara en massa mys och slapp lördag.

Funderar på att färga håret en gång till ikväll med kanske:) Får se om man orkar. hhehe



Pussar & Kramar
// Mallan<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0