Ny dag.

Jajamensan ny dag och nya tag. Och det är fredag med vilket betyder att lilla jag ska jobba kväll:( Ingen vidare bra start på denna helg inte.
Jag gick upp för nån timma sen. Gjorde mig iordning och gjorde mig en fin fläta i luggen. Lillebrorsan ringde han ville att vi skulle ses på stan så va gör man inte:) Så ska träffa han och Lollo innan jag börjar jobba kl 14.. Sen ska ja hämta ut mormors cykel som varit på lagning. Man kan ju undra hur dyrt det blir men jag hoppas det inte blir allt för dyrt.
Just fick två veckor till förlängt på vikariatet så det är jag glad över. Men det är verkligen surt och bara ha två veckor i stöten men det är ju alltid någe. Kan ju även jobba i dom andra husen med så då får ja ju mer tid. Och det är ju bra det.

♥♥♥



Dags att kila
Trevlig helg:)
Puss & Kram
//Mallan♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0