Skulle ha uppdateras igår onsdag.

Detta inlägg skrev ja igentligen igår men bloggen muppade sig så jag lägger upp det idag istället:) Igår så beställde jag och Anna lite plagg från nelly.com. Jag beställde två fina klänningar:) Så hoppas det inte tar allt för lång tid innan de kommer. Men dyrt vart det shit. Haha Det har inte hänt så mkt dom senaste dagarna förutom att ja jobbat och bara tagit det lugnt. Fick ett brev hem här om dan att ja står på kö till ortopeden. Så får se när man får komma dit. Igår har jag varit ledig grymt skönt faktiskt. Bara en massa slapp. Det behöver man ibland. Men ja jobbar ju hela helgen så fick vara ledig mitt i veckan så det är ju bra det. Hihi. Puss & kram //Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0