Tråk söndag.

Idag har ja haft fullt upp med att tvätta och fixa och dona här hemma. Fick mig ett ryck att möblera om i vardagsrummet lite grann så det vart jätte bra är grymt nöjd ser även större ut här hemma med:)
Men har städningen kvar lite här och där. Men det får bli en annan dag:9

Sen gjorde vi iordning lite tacos, det va mumsigt det. Nu gör jag inte så mkt har precis kommit ut ur duschen det va grymt skönt, fixade även mina ögonbryn och bena det behövdes vill ja lova shit pommes frittes.. haha Men nu är det lent och fint härligt härligt:)

Nä ni nu ska ja spela lite kanske elr om ja ska glo på tv de visar sig=)


Ha de!
Pusss & Kram
//Mallan♥♥


Kommentarer
Postat av: Anna

duktig du e:D hihi ser kalas fint ut på webcamen spela lungt <3<3<3

2009-09-20 @ 21:07:09
Postat av: mallan<3<3

Så bra=9 hihi Jo då men de va inge skoj så ja la mig på soffan o kolla på tv ;)<3<3<3

2009-09-20 @ 23:02:32
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0