Tröttast i stan.

Jag slumrade visst för en stund sen shit va trött ja är..
Idag så gick ja upp klockan 9.30 sen kom mormor och hämta mig så drog vi ner till mamsen. Jag tog med mig min dator för mormor ville se turkiet bilderna så nu har ja visat dom:) Men jag glömde ju självklart att sälja dom där skit lotterna till mormor så jäkla glömsk man kan vara. Men men vet inte om ja kommer få några sålda dom är så sjukt dyra 100 jävla spänn. Har frågat en massa och ingen vill köpa, va ska man göra.. Vill ju inte direkt betala alla själv men ja tänkte iaf köpa en, stoffe en och mamma en, så tre borta men 7kvar. Aja får lösa de på någe sätt haha Sen toppade mamma mitt hår lite grann det va ganska slitet men hon fick inte ta mer än nån centimeter haha;)



Just nu sitter ja här men ska nog ta och byta om nu och sen dra iväg till träningen.

Take Care Alla Gullisar<3
//Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0