Krångel hit och dit.

Äntligen nu funkade det som de skulle haha:)
Får se hur länge det håller.  hehe
Denna vecka så har jag jobbat, tränat, kollat på fotboll. Har även varit hos Danne och Lollo och kikat på deras nya lya, fikat och hämtat en kisse som dom va sugna på att köpa. Här är hon:)
Skrållan heter sötisen:)


I tisdags så ringde jag till vårdcentralen Lövåsen ang mitt smal ben som jag har haft ont i nu i flera veckor och det går inte över. Men fick ingen tid pga att all akut tid var uppbokat. Så fick testa igår igen dom hade ännu engång ingen tid till mig likadant som dagen innan. Inte dåligt frustrerande heller. Idioter..
Så jag ringde dit idag igen och fick prata med någon annan så då tyckte hon att det va konstigt att ja inte fått någon tid för det finns ju så man kan boka i förtid istället för akut. Men iaf så fick jag äntligen en tid på Vc imorgon 13.30 så hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig med detta för jag orkar inte med denna smärta längre.  Både jobbigt på jobbet, träningarna, matcherna och när jag går mkt osv. Så jag hoppas verkligen att dom hjälper mig ordentligt nu.

Imorgon så blir det Vc för min del, sen gå på stan och fixa lite drick bart tills på lördag för då ska jag till min underbara bror och den bästaste Pillan på inflytningsfest/födelsedagsfest. Blir nog grymt kul:) Iaf när jag är i farten hahaaaaaaa
Men först så är det ju jobb som står på listan, jobbar till 12 sen blir det hemma match kl 15.oo mot Stora Sunby. Så blir lite stressigt mellan match,hem och göra sig iordning sen till paret och parta=) men det går hihi

Idag var det grymt kul att träna i slutet fick vi lira med herr laget det va skoj att få in lite annat i spelandet:) bra träning oxå för den delen=9 ett minus va mitt ben:'(





byebye then!
Pusss & Kram
// Mallan<3<3




Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas det går bra på vc imorrn:D haha hussein så jävla roligt:D haha japp på lörd blir det festa på hög nivå hos pillan babe:D

2009-09-10 @ 21:50:40
Postat av: mallan<3<3

Du skojjar inte.. Shit haha.. Jo du älskling då jäklar ska vi köra gärnet:) haha<3<3

2009-09-10 @ 21:56:04
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0