Ärenden.

Idag har det inte hänt så mycket kom precis hem från staden, var tvungen att uträtta ett och annat. Dels hämta ut mina linser och gå till apoteket och köpa grejer till min fotjävel haha. Har även hämtat en balans bräda som ja ska använda när foten känns lite bättre och har även gummiband så sen jäklar blir de till att träna upp den igen. Men imorgon ska ja till vårdcentralen igen. Så hoppas de kommer med någe bättre denna gång. För är jag hemma på torsdag med så har det gott en vecka ja varit hemma från jobbet så måste få läkar intyg isf. Det återstår att se imorgon vad de säger. Åh jobbigt detta.


Köpte denna salva, mor sa att den var bra så litar på henne :)
Hjälper att dämpa smärtan.

Engångslinser!

Fotledsstöd till foten min så man slipper hålla på att linda och ha sig.

Mamma rekomenderade denna med hehe ;)

Skönt att ha detta uträttat iaf.

Jag sket nämligen i kryckorna idag, tog min cykel och cyklade ner till staden. Sedan haltade man runt där. Gick hyfsat bra men känner på mig att det kommer ja få lida för ikväll. Men då är de bara att smörja foten och högläge så blir den nog glad igen :) hehe hoppas jag iaf.

 

Nähe göra någe annat nu kanske!

Ha de så bra

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0