Fy mig.

Fy på mig inte bloggat på flera dagar nu! Men nu kommer det lite uppdatering.
Ja vad har hänt på sistone, inte mkt faktiskt. Mesta dels jobb och träning. Har solat och det var as skönt jag och Anna tog ett varsitt stå solarium. Med bara en solning så fick man färg på engång det är inte illa det. Tack Alec och Dessan som rekomenderade det solariumet :) Så där kommer jag och Anna fortsätta sola i fortsättningen. Hihi
I helgen har jag jobbat och denna gick fort som tusan, nu är vi inne på söndag och det är min sista arbetsdag för denna helg. Imorgon är ja ledig skönt :) Fast det blir match då mot Ålberga kl 12 på bortaplan.
Ikväll efter jobbet ska ja till Hanna på lite mys kväll♥ Synd att man jobbade kväll ikväll. Men de får gå ;) hihi
Måste ju träffa mina änglar♥

Igår hade jag en mycket mysig hemma kväll med Älsklingen♥ Bara älskar såna kvällar. Tog även mig en promenad i värmen innan myskvällen♥ As skönt var det ute.
Nu kommer ni skratta åt de här sköningarna, för igår på jobbet så hade dessa två klätt ut sig till Påskkärringar.. Haha ni är för sköna ;)

♥Mamsen & Ulrika♥


Hoppas ni haft en bra påsk :)

Pusskram
//Mallan♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga ni e brudar:D<3 Japp ikväll blir det mys på högsta nivå hihi Japp nu ska vi bli pepparkakor innan vi åker till underbara turkiet längatar som fan kommer blir sjukt bra med dig bästaste hjärtat<3<3<3

2010-04-04 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0