Kryper i bena.

Fyfan vad jag hatar det här att vara skadad. Det är fan det värsta som finns med vila och tråka här hemma. Kan inte träna inte jobba. Blir tokig snart. Jag bara älskar att träna och tjäna pengar och när inte det går blir jag så grymt rastlös och det bara kryper i bena. Vill att foten ska bli bättre nu. Känns inte som det bättrats något. Den är fortfarande blå, svullnaden är kvar dock gott ner lite, värken är kvar. Va ska man göra? Seriestarten är ju på söndag, som man längtat till det skulle köra igång. Oså händer detta mig, stukar foten så jäkla idiotiskt klantigt om ja får säga det själv vet dock inte hur jag lyckades med det. Men gud så ont det gjorde. Glömmer aldrig den smärtan. Shit..

Vad har man gjort idag då? Inte mycket mesta dels suttit hemma och deppat. Försökt plocka undan lite så gott det går, men det går till en gräns sen går de inte för att det smärtar i fotjäveln.

Det är grymt fint väder ute idag dock lite kyligt endå. Har balkongdörren öppen, skönt med lite frisk luft. Såg även när jag drog upp våra persienner ap skitiga fönster. Kanske dags att tvätta dom nu när jag endå inte gör så mycket. Så man skulle pyssla lite med det imorgon.

Bilder tagna nyss :)

Visst har man fått lite färg i ansiktet.?? ;)

Jag kom på vad jag kan göra istället, träna magen,ryggen o armar. Det kan jag ju göra istället. Eftersom ja inte ska anstränga foten så mycket :) Haha

Nä ni ha de så bra♥

Kramelikram♥



Kommentarer
Postat av: Lulu

Stackare där tösen! Jag lider med dig, har ju själv gått igenom dessa hemska känslor som skador medför.. Krya på foten!! Kramisar vännen!

2010-04-19 @ 19:05:08
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Mallan<3<3

Ja du har ju det. Inget roligt detta :'( men bara att bita ihop och vila så gott det går. Aa det ska ja krya ditt knä <3 Kramizzar<3

2010-04-19 @ 20:58:43
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0