Mums!

Nån mer än jag som är sugen på grillat käk?? :) hihi

Kommentarer
Postat av: Hanna T

Jag är grymt sugen på de!!

Måste ju ta och Grilla snart!

Guuuu så gott! Mysigt att va ute och grilla också ;)



HA de bra vännen min!

Puss och kram <3<3<3

2010-04-20 @ 14:46:01
Postat av: Mallan<3<3

Du jag med :) Det måste vi verkligen. Kanske kan göra det på lördag om du inte har någe för dig då??

Jag har ju grill dock el grill men då kan man grilla på Ballen :) O pillan har med en sån ;9 hihi



Detsamma Pusskram<3<3

2010-04-20 @ 17:08:34
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Du det tycker jag låter som en utmärkt idé

Jag har inte hågot planerat inför helgen.

Så en grillning låter då inte dumt. =)

Det tycker jag absolut!



Puss och kram <3<3<3

2010-04-20 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0