Nu blir det film!

Har ringt sjukvårdsrådgivningen nu. Trevlig sköterska var det och det gillas. Hon tyckte att ja skulle ringa till Vc så jag kan träffa någon och få en tid. Så jag ringde dit men får vänta i flera timmar tills de ringer upp :S 16.05 skulle de ringa. Fattar inte att de ska behövaa ta så lång tid. Man kan ju undra vad de håller på med. Aja hoppas jag får någon tid iaf. Har även sjukskrivit mig imorgon så får se vad de säger på Vc så jag hoppas jag får en tid så fort som möjligt. Någon gång imorgon iaf. Då skulle ju jag bli klad. Fast det återstår att se :)

Nu ska jag se på film och ha foten i högläge!

Ha en underbar dag kära läsare♥

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0