Ny dag!

Min dag börjades med att dra iväg på utbildning från klockan 8-12. Tyckte dock inte att det gav så speciellt mycket men kul att träffa annat folk från andra arbetsplatser ;)
Efter mötet så drog ja, mor och Ulrika till hembagarns åt lite sallad var as hungrig. Det var kanon gott vill ja lova mm.. Efter det knalla vi lite på stan sen bar det iväg för mig igen till personalmötet. Var mkt positivt fick förhöjt från 75% till 85% As bra ju :) Glad blev jag med för den delen mer pengar i kassan :) Nu är man hemma och är jätte trött tror jag ska ta och vila mig lite. Så ja kan tagga till ordentligt till matchen sen ikväll. Gud så skönt det var igår för den delen vi spelade på riktigt gräs yehoow va skönt det var och härligt väder med :) As kul.. Ikväll blir det spel på konstgräs på tunavallen. Ska bli jätte kul..

Bild tagen från då när vi spelade mot hampetorp :) på backavallen :P



Nu ska jag vila mig lite sedan tagga gärnet :)

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0