Händelserik dag!

Idag trodde man att det skulle blir match men inte det inte.. Kollade ut det första jag gjorde när ja vakna och tänkte det är väl jätte fint väder ute. Inte det inte det snöa som bara den.. Var alldeles vitt på backen! Men tänte inte så mkt mer på det så packade väskan och sedan satte jag igång datan och då skrev Gunnar att matchen vart inställt. Mycket synd, men sen blev det att jag, Hanna och Gunnar som samlade ihop några st så vi drog och lattja med bollen i snön riktigt kul faktiskt men seg i kroppen var man haha..

Bjuder på lite bilder ;)

Rosa boll såklart :P

Hannis på G  ;)


Kram snö jorrå! :P



Bjuder på denna haha


Sen efter lite lattjande så drog vi och solade grymt skönt ;) Fortsätter
vi såhär kommer vi bli pepparkakor hihi



Sen hem och duschade, iväg till Hannisen och käkade Pizza och hade oss!

Vi skulle försöka på oss någe, stå på huvudet och snurra gick väl sisodär haha!


Donk i golvet haha

Jag kom upp på huvudet iaf, rakt och fint med Annas Hjälp!


Snurren gick inte så bra som ni ser hahaaa
Anna hamna på min rygg på någe konstigt sättt haha


Efter lite bus och drus! Haha
Så drog vi och tittade på fotboll, vårat gamla lag spela.
Det var en ganska så trist match faktiskt inge bra spel för fem öre.
Bara en som skötte alla mål. Vilket ledde till vinst. Och vad vare för lag de mötte igentligen?
Målvakten sög totalt likaså backarna.. Dock tyvärr hela laget med haha
Piss tråkig match iaf!!
Grymt kallt var det att bara stå och glo ingen spänning här inte, frös om fötter och tår brr!
Skönt var det att få komma hem och ta på sig mys sockor! ;)


Min fina fläta som Annisen gjorde åt mig orkade inte göra en själv vart jätte bra! =)
Skönt att slippa håret i ansiktet och det sitter på plats ;) Tack hjärtat♥



Tack för en toppen bra dag underbara människor♥

Pusskram♥
// Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

haha tack sj för idag hjärtat så jäkla kul o tack för pizzan här ska moffas :D alltid lika kul med er :D <3<3<3<3<3<3<3

2010-04-05 @ 18:55:00
Postat av: Frida

Tack själv! :) Vi är ena riktiga jävlar på att lira boll när det är snö! Och bättre än både United och Gropptorp! ;) Eller Julita eller vad dom vill kalla sig för! :P Nää, nu var jag elak! Ska bli kul i serien o spöa dom! ;)

2010-04-05 @ 19:06:17
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja ännu en härlig kväll/dag med er :) man kan bara inte ha tråkigt med någon av er, det är gött mooos :) puss puss

2010-04-05 @ 21:53:28
Postat av: Hanna

Ja, tack för dom här underbara dagarna!

Det går lixom inte att ha tråkigt med er!

love <3<3<3

2010-04-05 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0