Tar en tag i taget.

Nu har jag varit duktig tagit hand om berg disken, skönt att den är ur vägen.
Idag har jag även jobbat till klockan två det gick bra. Har så bra arbetskamrater som är så omtänksamma. ♥
Jag gömmer mig bakom mig själv, jag ser glad ut fast inerst inne mår jag piss. Det kommer nog vara såhär i perioder. Ibland kommer jag må bra och ibland inte.
Nu ska jag vara lite positiv ska snart iväg och träna ska bli as skönt att röra på sig i detta härliga vårväder. Men vet inte hur de kommer gå med min axel/skuldra men den rör man ju inte så mkt förutom i fasta situationer när man kommer axel mot axel men ni vet ju hur jag är, är ju lite envis av mig och skiter i att jag har ont inte bra.. Är ju inte den som tar det lugnt precis.  Men ska försöka inte göra det värre än va det är.
Har smötjt in mig med tigerbalsam och hoppas starkt på att det ska bli bättre.

Dags att byta om

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Hanna T

Det är tillåtet att inte va på topp.

Man har perioder som man inte mår bra..

Och de tar tid.. Så gäller ju att ta en dag i taget.

Finns här för dig vännen.

Ta hand om dig! kramar om <3



ps: Hoppas träningen gick bra igår!?

Såg riktigt nice ut.

Underbart att komma ut på gräs. =)

2010-04-13 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0