♥♥♥

Trots omständigheterna så har min lördag varit den bästa på länge. Var "omringad" av massa härliga människor och tack alla för erat stöd och omtankar det värmer♥

Spelade fotboll och tankarna kom på annat håll. Vi samlades kvart i åtta och matchen började nio. Tyckte verkligen att vi spelade bra första halvlek iaf i början för då tyckte jag att jag spelade som bäst och även de andra brudarna med. Sen kom det stog över hela andra halvlek för fick en rejäl smäll på axel/skuldran. Motståndarna hade hörna och jag stog helt ren och bollen kom mot mig och jag backade sedan så kom det en med full kareta och bara slog i mig så de bara small till och jag föll i backen. Svartnade för ögona. Och det kändes som jag tappat luften men det var nog chocken. Tappade känseln i fingrarna. Men reste mig upp och satte mig i båset. Fyfan va ont de gjorde.
Men denna match var verkligen en bedrövlig match många som vart skadade :(


Efter matchen så drog jag Anna och Pillan iväg till Norris, behövde verkligen er♥ Ni har varit stort stöd. Betyder så grymt mycket, ni är så underbara.
Jag köpte inte så mycket i Norris följde mest med för att tänka på annat och umgås med er. Men jag fyndade lite köpte två par capribyxor för 39kr st och ett par solbrillor för ca 60kr. Det var det jag köpte lite godis med ;) hehe
Pillan köpte en fin vagn till bebin♥ Annisen köpte lite ett och annat hihi
Vi träffade även på mor och hennes vänninor. Så vi pratade lite och fikade lite. Mkt trevligt♥
Efter Norris så drog vi hem till Pillan en stund hjälpte henne med att bära upp hennes grejer och så kollade vi lite på tv och snackade lite. Så mysigt♥ Vi får ordna upp en mysis snart♥
Jag och Anna drog iväg och solade det var jätte skönt :)
Så vi var inte hemma förens halv nio på kvällen så det var verkligen en hel dag idag♥
♥Tackar jag för♥

♥♥♥

Pusskram
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade det jätte trevligt med er såna dagar e väldigt uppskattade love you :D <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-11 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0