Fin dag.

Vad har man gjort idag då?
Jo jag har varit ute i det härliga vädret. Va nere på stan ensväng med Syster♥, Mosters goding Samuel♥ och Svägerskan Pillan♥ :) Jag kollade lite på skydd till min fot. Men hittade inge smaskit hehe. Vi åt mjukglass i det underbara vädret, grymt varmt var det i solen, like Alot♥ Tack för trevligt sällskap♥




Efter det var det raka vägen hem och byta om till fotbollsträning. Carro var snäll och hjälpte mig med en bra tejpning till foten :) ♥Tack för det vännen♥
Sen Vart det ganska så kallt och det ösregnade inte alls kul att vara i det blöta. Jag pröva på att jogga och sparka lite boll det gick galant, fast vart lite kall och blöt pga skit vädret. Hoppas på bättre väder på torsdag  :) För då ska ja träna igen.
Ska testa med ett lite bättre skydd till foten på torsda så får ja se om den hjälper lite mer än den jag hade förut idag. Jag känner att ja är lite rädd att stuka den igen. Men detta ser bra ut en sålänge, bara att kämpa vidare och köra på så blir det nog bra snart :)



Hoppas ni haft en bra dag idag? :)
Take Care!

♥Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0