varför?

Har jag oturen med mig, ja det har jag har ju iaf inte turen med mig. Igår på matchen så fick jag mig en riktigt stukning i foten. Vilket suger så hårt. Kan inte beskriva smärtan med ord gjorde så sjukt ont. Tur hade jag bra "läkare" på plan tack för denna omsorg och alla som tog hand om mig♥
Kom hem vid elva igår Annisen följde mig upp hjälpte mig med min väska, tack vännen vad skulle ja gjort om ja inte hade dig, du är guld värd♥ Du var ett grymt bra stöd för mig haltalottan själv.

När ja väl kom in försökte byta om och fixa så ja kunde ligga i sängen med många kuddar och grejer så foten kom i högläge. Ojoj kan inte säga att det var det bekvämaste, låg och vred och vände kunde inte somna. Smärtan va outhärlig. Så låg i sängen vaken men var skit trött. Sen kom Stoffe hem han tog hand om mig, bäddade iordning på soffan med kuddar och grejer fick faktiskt bättre att ligga där.
Så slog han igång en film nån animerad. Vid halv fem fem fick ja mig en blund men dröjde inte länge tills smärtan var tillbaka. Så tittade på lite tv och försökte slappna av, men det var inte det lättaste. Har varit soffliggandes hela dagen idag och ej fått i mig någon sömn kanske någon timma elr två. Så detta har varit min plats idag. Fyfan så tråkigt detta är. HAtar verkligen att vara skadad det är fan det värsta som finns.


Svullen jo tack, höger foten är det ja stukat. Den är svullen och lite blå! Ajaj
Dock inte så lätt att ta kort haha.

Tur att ja har mina två raringar som finns där för mig fina sms har jag fått alltid kul att läsa när man ligger idee. Hihi♥ Hör hur jag mår osv, tack för eran omtanke♥

Kommer snart upp lite bilder från igår ;)

Pusskram♥
En smått nere Mallan


Kommentarer
Postat av: Anna

stackare ser inte bra åt svullet o jävligt lider med dig :( klart jag hjälper dig mitt lilla hjärta alltid:D krya på dig babe love pussar<3<3<3

2010-04-14 @ 16:27:00
Postat av: Mallan<3<3

Tack hjärtat<3 Jag hoppas det blir bättre snart<3 Kommer ju fan krypa i bena på mig :(

Love you babe<3 Pussar<3

2010-04-14 @ 16:33:55
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0