Värsta kvällen på länge!

8/5 Torsdag. Min dag höll på som vanligt och allt var så bra jobbade, lurade Hanna T lite på msn, var och tränade. Kom hem åt lite mat, satt vid datan och snackade med Pillan på msn.

Sen kom det telefonen ringde 21.30 Mor ringde och var jätte ledsen och hon berättade vad som hade hänt jag fattade inte först men sen kom chocken. Min morbror har avlidit. Hela kvällen blev till en stor mardröm som bara vandrade i skallen många tankar i huvudet VARFÖR VARFÖR? kan inte fatta.. Pratar med mor ett tag sedan fråga hon om ja hade Stoffe hemma för hon ville inte alls att jag skulle sitta själv men han var på jobbet. Så jag ringde stoffe var helt förstörd men han kom hem och var där för mig och tröstade mig tills jag somnade hade väldigt svårt att sova. Tårarna bara flödade fram. Tog aldrig slut. Försökte få in någon för mig jag skulle jobba på fredan. Men det fanns verkligen ingen. Går upp kvart i sex helt svullen och trött i ögona så tog jag och gick till jobbet. Tänkte att då har ja någe att göra för att inte tänka så mkt. Men det gick inte så de skickade hem mig. Har mått så dåligt över detta och hur mår då inte mina kusiner och alla andra. Tänker på er♥
Min morbror var uppe i Stockholm och jobbade. Här står de lite om det Aftonbladet.
Så jäkla hemskt.
Nä kan inte skriva mer om detta. Blir bara så jäkla lessen :'(

♥Jörgen vi saknar dig♥
♥1963-2010♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0