Fina grejer <3

Kom ju på att jag glömt o visa er vad jag hade köpt till Melwin för ca 1-2 veckor sen ♥
Men bättre sent än aldrig ;)

Anna ville handla lite till honom så då hittade ja dessa med, o Annisen hittade fina kläder till han med hängselbyxor och en massa annat fint, så söta :)
Dessa köpte jag o Stoffe till Melwin♥

Söta små kläder. Dessa köpte jag o mor till Melwin♥



Det är farligt att gå bebis avdelningen. Ojaa.



Pingubabygym fick han av oss min familj och mormor♥.
Det var tur att jag köpte den då ja köpte den för nu finns den inte kvar. Så antagligen var det den sista. Sicken tur man har. :) Den dan ja var där så berättade ja för bror att ja hade köpt den så då vart han så ivrig och ville ha den med engång. Så vad gör man inte för sin bror cyklade hem o hämtade den :) Inte den smidigaste att cykla med det var inget litet babygym att ha på cykeln hahaaa. Men det gick bra :)

Fina grejer ojaaa :)

Ha de bra

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Mkt fina grejer :D <3<3<3<3

2010-08-16 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0