GaaH!!!

Då var man hemma från jobbet. Har fått ont i min fot igen började känna av den redan på jobbet och smärtan vill inte ge sig. :( Blir så arg på detta. grrrr.

Igår så hade ja tråkigt när jag kom hem från jobbet och kände mig lätt irriterad och allt var trist. Så jag pallade inte att vara hemma så messa ja med Pillis o hon var ute och gick med Melwin. Så jag hängde med henne och gick ensväng med dom mkt trevligt vi gick i ca en timma. Duktiga var vi :) Efter prommisen så följde ja med upp och kollade på tv och umgicks lite. Vi kollade även på livet på bb. :) mysmys♥
♥Hade en mycket trevlig kväll♥



Ikväll händer det inte mkt för min del :( Träningen sket sig pga fotjäveln. Så det är bara att vila den nu. Hoppas man kan spela ordentligt på lördag bara att bita ihop och glömma smärtan.

Ha en bra dag!

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0