Lördag <3

Hej Alla glada!
Igår hade jag en jätte mysig kväll tillsammans med mina underbara vänner. Mamma Pillan och hennes son Melwin kom förbi en sväng. Jätte skoj att ni kom :) Mys pys♥ Vi åt makizar med falukörv, o vitsås. Inte dumt de inte :) Vi drog iväg en sväng till Marmorbyn och kollade på fotboll men det sög att sitta där så jäkla mkt mygg. URSCH!!
Vi drog vidare till Ica nära för att inhandla till kvällen. Blev en hel del. Sen vart det Sunes Sommar :)

Lite bilder kommer här:

♥♥♥♥


♥Tack för en trevlig kväll tjejer som alltid med er♥


Ikväll blir det mys med min älskling med kräftor o annat♥ Vi ska se på denna film ikväll hihi
Underbart skönt med myspys med den man älskar♥

 

Dags att käka nu

Men ha en bra kväll!

 

Pusskram♥


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Det ser ut som att jag har värstingstora läppar ju! :P

2010-08-23 @ 10:14:23
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0