Måste ha en förändring!

Mycket som händer och sker just nu. Men känner allvarligt att jag verkligen behöver och vill ha en förändring nu. Allt ska bara ta sån jädrans tid innan man kan göra allt det där man vill . Känner att idag är en sån dag som man bara känner att allt är bara skit fast man igentligen har det så bra.
Jag har kollat runt på bostadsrätter och hittat mig ett dröm hus/lägenhet. Jag bara small av när ja såg den. Jag vill bara bort från allt som har med hyra att göra, vill att vi ska ha något som är jag o stoffe. Nytt och fint, göra sånt som vi vill ha det. Men allt ska ju kosta pengar :(
Som nu ska ja hålla detta med mitt sparande till det jag skulle ha gjort för längesen som aldrig blev av. Så måste först och främst fixa detta. Mitt nyårslöfte måste ju hållas.

Förändringar jag vill göra!
Prio 1: Ta körkort ett måste innan detta år är slut!
Prio 2: Ny soffa+ tv
Prio 3: Bostadsrätt
Prio 4: Skaffa bil

Finns mer ja kan rabbla upp men det är inget som är aktuellt just nu hehe
Som sakt PRIO 1 är KÖRKORTET!!!!



Så fort jag har pengarna då jäklar i havet blir det intensiv kurs.Säger dock inte när det blir av ;)

Idag har jag tvättat skulle även ha städat men lusten fanns inte så de sket sig totalt. Drog ner på stan istället med Annisen och hennes mor. Vi tittade på lite barnkläder, det är ju riktigt farligt att kolla på sånt för man vill ju köpa ALLT! ;) Men vi hittade lite grejs till Lilla Melwin.



Bilder på det kommer senare. Vet att Pillis brukar läsa min blogg kanske inte just nu men endå. Om hon gör det så kan hon se vad ja köpt hehe så väntar med det tills de fått grejerna :)

Ha de bra

Pusskram♥
♥Mallan♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

Förändring är aldrig fel.

Du ska se att du snart har ditt körkort.

Gäller bara att verkligen ta tag i de så kommer de gå lysande!!



Bostadsrätt kan jag rekomendera. inte fel alls..



Ha de bra vännen min. Puss och kram

2010-08-07 @ 11:18:26
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0