Mkt som sker!

Mycket som händer och sker just nu. Jobbat en hel del denna vecka och mer kommer det bli nästa, tär på kroppen faktiskt eftersom det är ganska så tungt hos oss just nu. Orkar inte gå in på detalj på allt jag gjort denna vecka men mesta dels så har det bestått av jobb och en massa annat skoj, även trista grejer. Såna saker som inte ska tas här. Aja..

Bjuder på en bild på mig och Melwin ♥
♥♥♥♥



Men nu är jag ledig hela helgen så det ska bli skönt att få vila upp sig. Idag ska jag inte göra så mkt bara slappa och kanske städa här hemma om jag orkar :P Ikväll har vi match mot Stigtomta jag hoppas det går bra för oss ikväll :)



Annars i helgen vetja inte direkt va jag ska hitta på ska kanske vara hundvakt imorgon åt Lillebrors hund Diva, men inget som är säkert än men det visar sig.



Jag har börjat följa en serie som Anna lurat på mig :P True Blood heter den någon vampyr serie. Ganska spännande är den. Är på säsong ett på sista avsnittet men snart på säsong två. Igår vet jag inte hur många avsnitt jag kollade på men kunde inte sluta kolla :P så kan det va. hihi

 

Trevlig helg gott folk

//Mallan♥

 


Kommentarer
Postat av: Sfia

Oh! Jag tror jag såg den där hunden igår, hon tar verkligen superfin! (: Och Melwin var inte så tokig han heller. ;P

2010-08-14 @ 10:20:04
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0