Ny dag nya tag!

Hade en jätte mysig kväll igår, jag gjorde iordning hemmagjord pizza till mig och älsklingen. Det var super gott :) Idag gick ja upp för en timma sen har hunnit ätit frulle o packat väskan ska snart iväg på samlingen 11.45 sen drar det iväg till Oxelösund för match. Hoppas det går vägen och foten håller.  Då blir jag jäkligt glad :)



Jag hade i en inpackning i håret på mig här om dan hade det i håret hela natten med en snygg badmössa på huvvet kände mig riktigt snygg haaha. Håret vart jätte mjukt och fint. Så ska försöka göra detta engång i veckan så mår nog mitt hår bättre :)

Bjuder på en model bild på mig :P




Ha en fortsatt trevlig helg!

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0