Så svårt att komma på en överskrift heehe :)

Då är snart helgen över. Den har gått fort riktigt fort.
Fredags bestogs min dag med match och lite festligheter mkt trevligt och kul var det som jag alltid har med er♥.
Vi vann mot Stigtomta med 2-0.





Lördagen blev det kajrocken tillsammans med mamma, kollade på lillebrors band som spelade. Duktiga ni är. Tog med mig Diva hem för jag skulle passa henne åt Danne och Lollo så vad gör man inte för sin bror♥ Det har gott jätte bra med henne över natten hon är så snäll och go. Igår kväll tog vi oss en jogging runda jag o Diva det var jätte skönt.

Lillebror i vita byxorna :) Som han fått av mig. Hihi




Idag har jag inte gjort sådär jätte mkt varit ute på en långpromenad nu på morgonen med Diva. Så nu är hon nöjd och ligger o vilar här hos mig. Blir nog se på en film eller någe tror jag. Orkar inte göra sådär jätte mkt idag.




Ha de bra

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0