Tröttast i stan!

I torsdags fick jag äntligen träffa Melwin för första gången, han är jätte fin liten grabb :9 Så kul att se brorsan så grymt stolt. :) Jag spenderade nästan hela torsdagen med att umgås med dom och på kvällen så kom Anna förbi med mat oså fick hon träffa lilla Melwin för första gången med. ♥ En mkt trevlig kväll med er hade jag♥ Vi hade en del att prata om :) Som man saknat såna där kvällar tillsammans med er två, mina godingar♥
♥♥♥♥

Igår jobbade jag till kl:14 jag skulle igentligen ha jobbat kväll men bytte tur med en go arbetsakamrat. Så jag kunde vara med på lagkvällen. Som var grymt trevlig med kubb spel och grillning. Med många goa skratt. :) Måste vi göra om snart igen. ♥
Kom hem vid halv tolv och slocknade på engång. Skulle upp om ca fem timmar. Så det var inte så kul när klockan ringde imorse. Ville ligga kvar i sängen men inte det var ju tvungen att göra mig klar för att promenera till jobbet :P Nu sitter man här på sin rast och slappar lite. Skönt! Några timmar kvar tills ja får knalla hem och SOVA :) hehe

Imorgon drar serien igång igen. Ska bli kul att spela:) Bara att pytsa i sig vatten idag.

Bilder kommer senare :) 

♥Trevlig lördag♥ 

Pusskram♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar kvällar med er så himla mysigt:D <3 O så jäkla kul att få träffa lilla underbart söta melwin. Hoppas det gick bra att jobba, duktigt av dig att komma upp i tid :D pussar<3<3<3<3

2010-08-07 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0