True Blood!

Måndagen har redan gott till endå. Jag har jobbat och stått i idag, kom hem vid två. Gjorde inte sådär jätte mkt när jag kom hem slängde mig på soffan och satte igång ett avsnitt på true blood har fastnat i den serien haha.
Min älskling har börjat jobba idag så nu kommer jag vara själv om kvällarna igen vilket är trist, eftersom jag är van vid att honom här hemma. Men det är nog skönt för han att komma igång igen efter semestern :)

Har iaf gjort lite nytta idag har tagit reda på disk högen så det är skönt att den är borta :)

Har haft sån sjuk halsbränna hela dagen idag, det är grymt irriterande o obehagligt. :( Men det går väl över snart hoppas jag.



Ha det bra
Och godnatt♥

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0