15 december!

Detta håller ja på med just nu luktar så gott :)



Kokar nämligen våran julskinka, visst är jag duktig :)
Vart så sjukt sugen på julskinka igår på jobbet för pensionärerna fick det på sina mackor. Men som sakt det tar sin lilla tid tills den är klar den ska upp till 70-75 grader. Så än är den inte färdig. Just nu är den bara uppe i 35grader så det är en bit kvar :) Första gången jag till lagar den själv, förra året köpte ja ju färdig kokt och den var inte alls god och blev inte bra. Jag hoppas att de blir mycket bättre detta år :)

Så detta håller jag på med har även kört igång en maskin disk som nu är klar så ska väl plocka in rendisken snart tror ja. Idag blir det nog bara massa plock och fix. Tills man börjar jobba kl: 15oo-20.30. Jag har lite att pyssla med innan det är dags att dra till jobbet.
Shit det är bara 9 dagar kvar till självaste julafton. Tiden går fort nu och dagarna springer iväg.


Dröm Om Morgondagen
Minns Gårdagen
Lev Idag!

Fina ord :)


Ha de bra

//M




Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Va roligt att du läser min blogg Malin :) Snygg du är på bilderna högst upp på bloggen :)

Kram Anna

2010-12-15 @ 10:49:54
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0