2/12 -10

Igår blev det en tripp till jysk, öb o willys. Spegeln som ja ville ha från jysk fanns inte så fick beställa hem en så får se om den kommer på måndag :) Fick iaf med mig en spegel som inhandlades på öb. Kommer bli jätte fint när den väl kommer upp :) Det är den ja visat i inlägget tidigare den mindre spegeln.
När jag kom hem så färgade jag håret det blev djup gyllenbrun färg. Blev ganska bra faktiskt men lite mörkt men de gör inte mig någe :)



Jobbade till två idag sen var det raka vägen hem för att tvätta hann med fyra maskiner men fick hänga de sista här hemma. Efter det blev det träning det var skojsigt o lira så mkt som vi gjorde ikväll :) O många var vi idag med jätte kul tycker jag :) Lycka till tjejer på lördag på cupen. Jag kommer ju inte delta eftersom jag ska fira min syster som fyller 30 år denna månad. Ska bli kul att träffa familjen och alla är samlade gillart skarpt. Så nu har jag duschat, ätit gröt o äggsmörgås, kollat på paradise hotel avsnittet från idag.

Imorgon är det fredag äntligen
Men först blir det till o jobba till 14 sen hem o göra sig iordning för kvällen bravader med middag o sånt i duveholm ;) Kommer nog bli trevligt.

Nä ni undra om ja ska krypa ner i sängen så man orkar med morgon dagen :)

Ha det bra

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0